Arwen Arwen Arwen...

Arwen har regagerat över våra förväntingar ang. Holger. Det har nästan verkat som att hon tom har tyckt om honom. Varje kväll när han har somnat så har hon legat brevi hans säng och när vi har varit på toaletten och bytt blöja har hon följt med.. Har vi suttit i soffan har hon legat nedanför... Men nu verkar det som att hon inte tycker att det är lika roligt längre. Hon går iväg när Holger kommer. Är det bara jag eller Stefan så stannar hon kvar och vill bli klappad.. Hur ska det bli när han börjar krypa? För han kommer att krypa till henne, dra henne i svansen och pilla henne i ögon, näsa, mun och öron. Och hon kommer INTE att acceptera det.....

Så vi har bestämt att hon ska få flytta till dom evigt gröna ängarna.
Det känns helt fruiktansvärt hemskt och jag grinar grinar grinar när jag tänker på det. Hon har ju varit min bebis i 5 år!!!!!
Men nu har vi ju Holger och han måste gå först (det har vi ju givetvis varit medvetna om hela tiden) Ska ringa veterinären i morgon (försökte ringa idag men då var telefontiden slut) Ska begrava henne vid stugan. Ska fråga veterinären om han gör "hembesök" och kanske kan komma dit ut och ta bort henne... Usch usch usch. Jag vill inte, men vi måste! Jag kommer att sakna henne så FRUKTANSVÄRT mycket! Har hela tiden sagt att vi ska skaffa en ny hund sen när Holger är lite större. Men jag vet inte... just nu känns inte det så lockande alls!!!



Älskade älskade lilla vän <3





Idag har jag och Holger varit och ätit lunch på stan med några mammor + bebisar. Alltid lika trevligt!

Sen på kvällen var vi och hälsade på hos Niklas och Elin fast det var bara Elin som var hemma!
Sen åkte vi hem och Stefan som varit och spelat lite fotboll kom hem ungefär samtidigt!
Snart ska han och jobba å jag ska ta en dusch efter att Hogge har kräkits lite innan för tröjan på mig tidigare idag =)

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad tråkigt att ni måste göra som ni måste göra med er hund..aldrig kul..



Det är såå mysigt med de där innanförtröjankräkorna ;)



Iom att jag tydligen är ett fan av cult så bor ju såklart den fina nappburken hos oss. I love it!

2010-06-23 @ 22:14:28
URL: http://alicesochastridsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0