Baka baka liten kaka..

Håller på att baka solskensbullar. Eller jag har precis bakat klart faktiskt. Dom vart goda! =)

Dagen började med att vi klev upp och käkade frukost. Sen for vi iväg till lulebo å hämtade ut en reka.. ska slänga upp lite tapeter i Holgers rum. Bara vita väggar får han + en fondvägg.. Vet inte hurdan fondvägg bara. Hittade en jättefin tapet på nordsjö. Men det skulle gå på över tusen spänn. För en vägg!!! Känns inte så värt i en hyreslägenhet.. (tar man tapet från nordsjö får man betala själv. Det är bara vissa tapeter man får välja på från colorama om man ska utnyttja bofonden) När vi bor i vårat hus så kan man ju kanske lägga lite mer pengar på tapeter och sånt!

Vill ha nya gardiner till vardagsrummet. Hittade ett par fina men dom kostar 300 kr STYCK. Alltså 600 spänn för ett par gardiner.. Lite väl dyrt tycker jag!! Spanade lite på IKEAs sida och tror nog att det får bli ett par därifrån nästa gång vi åker dit. (snart förhoppningsvis)

Idag har vi ätit tacos till middag. Mycket gott! Holger somnade när Stefan var hem på middag.. Vid 18.30 tiden någon gång. Han brukar inte somna så tidigt... Och myckert riktigt så vaknade han en liten stund senare.. Nu sitter han i babysittern å snackar. Gullungen!

Ska slänga in lite nya bilder i morgon. Nu ska jag packa bullarna i frysen och sen blir det desperate housewives!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, ja jag såg det där med lysknapparna jag med, haha, det ser ju faktiskt lite roligt ut! ;)

2010-06-02 @ 08:22:32
URL: http://mammakarlsson.blogg.se/
Postat av: Marie

Du som bakar så mycket måste ju bjuda in till fika snart. Eller picknick i solen. :)

2010-06-02 @ 08:56:11
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0