förvirrad?

Idag när vi körde över bergnäsbron så satt jag och tittade på regnet och tänkte "Ja det är ju ganska mysigt med höst iaf.. Tända ljus å mysa och....." HÖST?! Alltså det ska väl få bli sommar först? Hahahah... smått förvirrad kanske :)

Holger somnade i bilen påväg hem från stugan igår (vid 21.30 tiden) Sen vaknade han kl 6 i morse.. Då klev vi upp och drack te (ja jag drack te, inte Holger) Donade lite med bloggen (ska försöka fixa lite till nån annan dag..)
Mamma, pappa, Farmor och Jan kom hit vid 10.30 tiden.. När dom åkt så for vi iväg på colorama å hämtade tapet och sånt. Stannade på max och tog en burgare och sen släppte vi av pappa Stefan på jobbet.

Sen sov jag, Holger och hunden i 1½ timma. Det var skönt!!!

I morgon ska vi på mammafika hos Malin, Julia och Jakob. Alltid lika trevligt!

Nää.. Tror jag ska bada min bebis och sen sätta mig å glo TV =)

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Va fint det blev med Hoggis högst upp=) Kram

2010-06-03 @ 22:34:08
Postat av: Anna

Weeoiii Mika tackar för mössan! Så fiiin! :) Bild kommer sen!

2010-06-04 @ 14:59:31
URL: http://cyberkaka.blogg.se/
Postat av: Malin

Så bråttom är det väl inte till hösten så att vi behöver hoppa över sommaren;)

2010-06-04 @ 19:38:07
URL: http://alicesochastridsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0