God morgon!

Holger tyckte att det var morgon kl 5 i morse. Han fick mat sen bytte vi blöja och då ville han inte somna om! När Stefan kom hem från jobbet vid 06.30 tiden så låg vi i sängen å försökte sova (jag försökte få hoggis att sova). Omöjligt. Vi klev upp och käkade frukost och sen ville H ha mat igen kl 7 och sen somnade vi allihopa. Vaknade igen vid 8 men somnade om till kl 9. Då klev vi upp och Holger käkade igen.
Idag är han en famn-kille... vill inte vara någon annanstans än i famnen. Han somnade i famnen för en stund sedan.. Men vaknade när jag la honom i hans säng.. Så nu sitter han i babysittern och är halvnöjd.. Ska ta med min lilla gullunge och sätta mig i soffan å kolla TV en stund innan vi ska väcka pappsen!


En bild på Arwen från förra sommaren!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0