Happy birthday

Idag fyller min pappa 55 år. Grattis pappa!

Vi tog lite 4 generationers kort i torsdags. Ingen av dom vi tog med min telefon blev bra. Hoppas mamma fick nån bra bild! =)

Alltså. Den enda som tittar in i kameran på denna bild är Holger!

Maria 25 år, Sonja 79 år, Holger 2 månader och Jim-Ove 55 år.

Sen måste jag lägga in en bild på Hogge som för första gången (som jag har sett) greppar någonting medvetet och håller i det ett tag! Galet stolt mamma! (Ni får vrida på huvet, orkar inte "räta upp" bilden



Och en bild på min farmor och Holger.



Så fina så fina!


Stefan är ute med Arwen. Holger har precis somnat! Jag ska gosa ner mig i soffan med boken jag börjat läsa!
tror att den heter "skadad".. Den handlar iaf om en  väldigt trasig 8 årig flicka som kommer till ett nytt fosterhem.. Har bara hunnit till sidan 50 typ... :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0