Inte ens nästan

trött!

Väldigt väldigt pigg faktiskt!! =)

Hogge somnade vid 21 tiden. När han vaknade i morse puffade jag på Stefan och sa "Det finns mat åt honom i kylen." Sen har jag sovit till kl 8 =)
Tydligen var klockan 04.30 när H vaknade och S fick honom inte att somna efter maten. Så nu vilar dom båda två =)
Jag har sorterat Hogges kläder och tänkte dammsuga lite.. Men eftersom att båda pojkarna vilar så tar jag det lite senare... Verkligen jättekul att ha en relativt låghårig hund så här i "släppa vinterpälsen tider"

Funderar på om vi ska fara förbi kyrkbyn sen. Tydligen nån marknad där... Ja, vi får se. Mitt lilla hjärta vaknar nog snart och vill ha mat...

Igår innan jag somnade så låg jag och funderade på vad vi skulle ha gjort om vi inte haft Holger. Jag har bara varit mamma i 10 veckor och jag har redan glömt vad jag gjorde innan han kom! Ja alltså jag jobbade ju iofs.. Men sen när jag flyttade till Luleå (och blev gravid) då låg jag nog mest på soffan och första 4-5 månaderna så kräktes jag hela tiden. Sen låg jag på soffan å käkade choklad =) Det var nån som sa att man inte ska äta choklad när man ammar eftersom att bebisar inte brukar gilla det. Men jag äter då choklad nu (inte i samma mängder dock) Och Holger verkar inte klaga....

När jag låg på BB var jag grymt sugen på choklad men vågade inte käka det där med risk för att få en utskällning av nån vresig BM. Bad Stefan gå och köpa godis åt mig men sa klart och tydligt inte choklad vad tror ni att han kom med?! En stor chokladkaka.. Den låg jag och tittade på och tyckte så väldigt synd om mig själv...

Nä. Ska ta tag i gårdagens disk!


En bild på min underbara unge!


Kommentarer
Postat av: Anna

Klart vi kommer då! Ska bli kul! Kanske pumpar ur så man kan ta sig en sluring :P

2010-06-05 @ 10:14:46
URL: http://cyberkaka.blogg.se/
Postat av: Madeleine o Emmie

Kul att hitta din blogg ;) Så får jag lite mer att pyssla med framför datorn framöver :)



Kanske hinner ses i sommar, ska vara i Piteå å har lovat Natta att hälsa på ofta i Luleå ;) Nej nu åter till förberedelserna, ska ut å käka middag på Landströms med en kompis o typiskt nog fick Emmie 39 graders feber efter vaccinationen igår o är lite kinkig med att äta ersättning, mamma bäst när man är hängig tydligen ;) Är på tok för lat för att pumpa, tar ju en evighet..



Kram på er!

2010-06-05 @ 16:54:06
Postat av: Maria svarar

Madeleine (Och emmie) Kul att ni hittat hit! Hade vart kul å ses! =)

2010-06-06 @ 21:04:28
Postat av: Rebecka

Vi har en babytravell jogger sitt och liggvagn och vill nu byta till en emmaljunga. Våran sittvagn är vänd bortåt och det vil jag inte ha. vill ju se Isabell. Men den är kanon i affärer en riktig cityvagn men vi bor ju på landet och visby innerstad är kullersten!! Åker ni upp något till Kiruna? Vi åker 23 juni till 8 juli. Kram

2010-06-10 @ 10:18:36
URL: http://smeralda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0