Kaos!

Idag har vi varit till Piteå, eller närmare bestämt till fårön och hälsat på Holgers faster Pernilla och henns "gubbe" Pelle! Dom bor helt sjukt fint precis vid havet! Hade lätt kunnat byta boende med dom =)
Vi fikade gofika och åt riktigt god mat! Sen när vi åkte hem så körde vi igenom Rosvik och tittade. Funderar ju på om vi kanske ska köpa hus där sen om nått år!
Skulle förbi sinskundet en sväng för att hämta Stefans telefonladdare när vi hamnar i typ världens längsta bilkö!!! Ser att det blinkar blått längre fram två bilar hade krockat tror jag? Iaf så var vägen helt avspärrad i säkert en timme!
Såklart så vaknar ju Holger efter 5 minuter. byter blöja på honom och sen vill han ha mat (en sådan gång är man glad att man ammar, maten är serverad) Sen så skiter han ner sig också. SÅKLART. Ja det gick ju bra iaf och fram kom vi ju tillslut!
Nu vet jag inte hur allvarlig olyckan var. Men när man hamnar "mitt i" någonting sådant så tänker man på hur lyckligt lottad man eg är.

Stefan har åkt till jobbet och barnet sover. Tror att jag ska glo lite TV och sen blir det nattinatt för mig också! Har blivit lite för lite sömn dom senaste dagarna när vi har varit i sinken till sent på kvällen/natten.  



Kommentarer
Postat av: Madde o Emmie

Sambon fastnade i den kön påväg fr Piteå, tur att jag å E valde att stanna å ta tåget norrut på torsdag. Så då får jag även en shoppingdag i Luleå, inte helt fel även om Es garderob är lite väl stor ;) Blir det festival i år för er?

2010-06-28 @ 23:31:27
Postat av: Maria svarar!

Ja de va lite drygt å sitta där!! Holgers garderob är nog också lite väl stor, tycker Stefan iaf! men eftersom att vi inte har tvättmaskin i lägenheten är det bra med mycke kläder! Ingen festival för oss, för er då?

2010-06-29 @ 18:38:49
Postat av: Madde o Emmie

Ja jag har tvättmaskinen i lägenheten så kan inte ens skylla på det, annars är det en mkt bra anledning ;) Jo det blir festival för oss :D Missade ju förra året så en kväll ska jag ta mig ut iaf, jag å sambon får dela.. :)

2010-06-29 @ 20:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0