Nytt nytt nytt.

Idag var jag och Holger på stan med Holgers kusin Mika och hennes mamma Anna och min mamma, Holgers och Mikas Mormor/Farmor. Köpte en solhatt och en body åt Holger på en affär jag aldrig varit in på tidigare. Har typ inte ens tänkt på att den finns! Tror den heter doffi(?) Dom hade iaf massa villervalla kläder och massa annat. Kul butik!
Sen fick lilleman ett par byxor från lindex. Stefan blir lite halvgalen på mig när jag köper kläder "hela tiden". Men han växer ju och behöver faktiskt nya, STÖRRE kläder! Han ska va glad att jag inte bara köper kläder på asko eller vad den nu heter. Har lagt bud på lite molokläder på tradera. Vann en auktion och en tröja med rymd-mönster är påväg hem till oss för endast 49 kr! Måste gå och kolla hur det går för mina andra auktioner =)

Lite senare var vi på Team sportia vid kvantum hela familjen förutom Stefan (och lillebror men han är i kiruna) Kollade på ett par skor som jag älskade från första stund. Hittade även ett par skor åt Stefan. Köpte dock ingenting utan åkte hem =)
Sen for jag och Stefan in till stan å kollade på team sportia där. "mina" skor var 300 kr dyrare där och Stefans skor tror jag inte ens fanns där. Så vi åkte till andra T S och köpte skorna =) Jag är mycket mycket nöjd! Åkte sedan till stugan och åt middag med mamma, pappa, bror och Anna. Barnen fick ligga på en filt och mysa!
Ska nog sätta ut en bild på dom söta små i morgon...


Nu ska jag gå å träffa duschen och sen blir det sängen nästa!

Godnatt kamrater!


Kommentarer
Postat av: Marie

Najs! Då syns vi där. :D

2010-06-29 @ 12:23:17
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0