Onsdag!

Idag ringde Stefan till veterinären. I morgon kl 09.45 är det dags för Arwen att ta sina sista andetag.
Sen ska vi lasta in henne i bagaget och köra henne till stugan. När mamma och pappa kommer ska vi begrava henne.
Holger ska vi lämna till Stefans moster Maj. Vill inte att han ska behöva sitta i bilen med en död hund (inte för att han fattar det men ändå...) Så åker vi och hämtar honom när det är gjort.

Vi var på storsand med Arwen i kväll så att hon fick bada lite.. Och så kastade vi massa pinnar samt golfbollar (fanns väldigt många golfbollar där)

Har fotat henne lite....



Väntar på att husse ska kasta en pinne åt mig.



Arwen älskar att bada!



Lycklig hund med en pinne i munnen!

Nä. Nu ska jag gå och kramas med Arwen lite.. Sen blir det sängen nästa!
Läste ut min bok idag (Den farliga leken, av Mari Jungstedt) Den förra boken (skadad) läste jag ut för ett tag sedan...
Funderar på vad jag ska läsa härnäst...


God natt gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0