Onsdag va?

När man är mammaledig blir man lite dagavild! Stefan är på jobbet. Bara två nätter kvar!!

Idag var vi på mammafika på mat och prat. Min lilla unge sov som vanligt men bara halva fikat denna gång. Så mamma hade ätit upp sin lunch i lugn och ro innan lilleman vaknade!
Köpte en cola i kiosken i shopping innan jag gick till bilen. När jag öppnade den var den avslagen. hur fan kan en helt oöppnad cola vara avslagen? Var tvungen att köpa en ny cola lite senare.

Upptäckte till min stora glädje att mina skattepengar hittat rätt och kommit in på mitt konto iaf! Knasiga kärringar på banken som inte ens vet hur deras eget system fungerar! ;)

Åkte på stan och försökte hitta en klänning till dopet. Hittade ingen!

Sen åkte vi på rusta och köpte en balkongmatta (och en cola till mig) Sen hem och mata bebis och sen ut och promenera runt höträsket! Tog den korta vägen idag (tar ca 1 h). Igår tog vi en längre väg (1,5 h). På ett ställe hade det nyligen brunnit. typ Igår! Jäkla ungar som tänder eld på skogen!

Kollade greys anatomy. GUUUUD vilket spännande avsnitt!!

I morgon är det dags för efterkontroll på MVC.. Jag längtar.. INTE!
Hur är det med cellprov? visst är det vart 3:e år? Fyller ju 26 i år så jag ska säkert göra sånt till hösten.. Gu va kul!
Struntade i att gå de år jag fyllde 23. Fick en ny kallelse året efter och då gick jag. Det finns ju roligare saker att göra om man säger så!

Nå väl. Nu ska jag lägga mig i sängen och fortsätta med den där boken! såg att mari ljungstedt släppt en ny bok. Den måste jag läsa när jag är klar med den här!


Puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag är 24 och har aldrig ens fått en kallelse till cellprov, det tycker jag är konstigt. Tog iaf upp det med min BM så jag ska kombinera cellprov med efterkoll, men då var jag tvungen att vänta med efterkollen till 16 veckor efter förlossning, fine by me! :)

2010-06-10 @ 07:35:28
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0