Tisdag 8/6

Idag har vi inte gjort så väldigt mycket. På morgonen när jag loggade in på mitt skattekonto och såg att dom betalat ut mina skattepengar blev jag mycket glad.. till jag kom på att dom har fel clearing nummer.. ringde banken å kollade om pengarna kanske går in på mitt konto ändå eftersom att själva kontonummret är desamma.., Men nix nej. Dom kommer förmodligen att gå tebax till skatteverket.. Ringde till skatteverket och kollade om dom kanske kunde fixa så att jag får pengarna typ NU iaf. Men nä de kunde dom inte. Men hon sa att dom kanske försöker föra över pengarna igen när dom kommit tillbaka. Och om dom har hunnit få in mitt nya clearingnummer i datorn så kanske jag får pengarna snart ändå. Jag hoppas. Nog för att jag klarar mig ändå. Men det hade ju som vart kul å få dom där extra tusenlapparna nu =)

Sen har vi tvättat kläder och städat lite.. Lagade kyckling till middag och sen tog vi en 1,5 timmars promenad runt höträsket =)

Nu ska Stefan gå till jobbet och jag ska läsa lite =)

Mammafika i morgon!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Störande... men skönt ändå med extra tusingar i kassan..här blev det inte ens EN enda tusing..huvva!

2010-06-08 @ 22:17:32
URL: http://cyberkaka.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Vilken söt liten Holger. Kul att du hittade till min blogg för nu kan jag ju följa dig i din=). Hur är det med er? Visst är det underbart att vara mamma=)KRAM

2010-06-09 @ 07:14:31
URL: http://smeralda.blogg.se/
Postat av: Malin

Hoppas du får dina pengar! Så irriterande att ett clearingnummerbyte ska ställa till det. Annars får du göra som en gubbe jag hört talas om som gick in på skattekontoret och krävde att få sina pengar på en gång och för att slippa hans tjat och bli av med honom så fixade de det;)

2010-06-09 @ 20:49:31
URL: http://alicesochastridsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0