Våran älskade lilla unge...

Idag har vi varit på 3 månaders kontroll på BVC Holger väger nu 5900 gram och är 59,5 cm lång!
Sen var det dags för dom där hemska sprutorna! Oj vad han skrek! Han har varit lite smågnällig hela dagen och när vi tog tempen på honom så visade det sig att han har feber... Han fick lite alvedon och somnade för kanske 15 minuter sedan! Vi får väl se hur natten blir!
Nu sitter jag och gottar i mig chips. godis OCH glass! Hej hej beach 2010! Sa jag att jag har dipp till chipsen också? Tyvärr ingen cola att dricka!
I morgon är planen att vi ska åka till happis å gå på IKEA direkt när Stefan slutar (typ 06.30)
Mamma, Anna och Mika var å hälsade på tidigare. Anna och Mika duschade/badade och sen drack vi lite kaffe/te.

Tänkte lägga in en bild på Sötbarnen men datorn vill inte samma som jag =) Anna la in nån bild på dom (cyberkaka.blogg.se) Men jag ska försöka igen i morgon!
Nu har jag inte tid med det här. Glassen smälter!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0