Våran bebis är modern..

Han kom med "inbyggd" snooz-knapp =) När han vaknar och börjar knorra så ger man honom bara nappen så är han nöjd i ca 10 minuter innan han kommer på att han vill kolla upp i famnen eller äta=) När han vaknar på morgonen så brukar jag snooza en gång för att vakna till innan jag tar honom.

Idag var vi som sagt på mammafika hos Malin. Det var dock bara jag, Malin och Marie + barn då =) Gott var det!

Sen for vi hem och när Stefan skulle till jobbet så åkte vi till storheden för att habndla mat + blöjor. Handlade packade in alla grejer + mig och Holger i bilen... Så kom jag på att... faaaaaaan.. BLÖJOR var det ja... Bara att packa ut mamma + bebis ur bilen. Ta en ny kundvagn och gå in på coop igen och köpa blöjor...
Nu köpte vi liberos stl 3!! Stora pojken ju =)

Idag blir det tacos till middag, Igen =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha praktiskt med snooze! :P Längtar eftet att få träffa lillHogge, han har verkligen växt sen sist! :) Sötunge!

De växer ju verkligen så de knakar de små liven :)



Tacos är typ jämt gott!

2010-06-04 @ 21:50:43
URL: http://cyberkaka.blogg.se/
Postat av: Marie

Haha, amningsdemens. ;)



Ellie är också snoozebar. Ibland snoozar jag henne på natten så hon somnar om och sover två timmar till innan mat. Say whaaaat!?!

2010-06-05 @ 08:54:33
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0