Eeeeeeen vecka kvar!

Ja nu är det "bara" en vecka kvar till beräknad förlossning! Jag är som sagt inställd p att gå över tiden men HOPPAS att h*n kommer innan den 18.. =)
Igår var vi ut till stugan och stefan skottade lite snö och jag plumsade runt och busade med Arwen. Det var faktiskt inte speciellt jobbigt fast det är typ 1 meter snö!
På kvällen fick jag helt SJUKT ont i svanken. *yes nu kommer bebis snart* tänkte både jag och stefan. Har haft ont hela natten och inte kunnat vända på mig i sängen! Kom knappt upp när jag skulle gå å kissa...
Men i morse när jag vaknade var allt onda som bortblåst! Eller det känns fortfarande lite men det gör absolut inte ONT.. TYPISKT. Har försökt muta bebis med allt möjligt om den kommer ut NUUU. En utlandsresa bland annat... hehe
Vi tänkte åka utomlands nästa sommar. Till typ Tunisien eller grekland. inte så att man känner för att åka till thailand med en 1 åring (med tanke på flygresan alltså) Men det hade vart väldans skoj att komma iväg till medelhavet iaf! Ska bli så roligt och mysigt att göra saker för bebis skull.. Se hur glad han/hon blir osv osv... Vill ha bebis N U.

Nä. ska diska lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0