Hoppa hoppa

Igår kväll försökte jag få ut bebis på massa olika sätt. 53 benböj, hoppa (ni vet ut med armar och ben och sen på nästa hopp ihop med alltiohopa) Jag orkade kanske 15 st. Det var jobbigt. Sprang i trappor. . Tror att bebis är envis och helt enkelt kommer när den vill komma. 1 april. är helt säker =)
Idag har jag och arwis varit på coop och handlat och hyrt en film (ja hon fick vänta i bilen såklart) BECK i stormens öga tror jag den hette, filmen vi ska se ikväll..

Har inte så mycke mer att skriva...

Dagens humör: Bra!

Dagens mående: Faktiskt också bra!

Dagens borde: packa bb-väskan?

Dagens frisyr: En (säkert jätteful) fläta

Dagens smink: Inte ett nått.

Dagens klädsel: Mammajeans, vitt linne och en grå stickad mammatröja!

Dagens planer: Fredagsmys med Stefan (förhjoppningsvis sista fredagsmyset utan bebis!!)

Dagens materiella vill ha: Nytt köksbord, nya tapeter till hallen..

Dagens fundering: När kommer bebis? 

Dagens beroende:
Cola (tyvärr :/)

Dagens tråkigaste: Hmmmm... Att inte bebis har kommit ännu? =)

Dagens längtan: Bebis bebis bebis... å så till sommaren =) MEn först och främst, Tills stefan kommer hem =)

Dagens superlängtan: BEBIS!

Dagens tidning: Aftonbladet och NSD.

Dagens låt: Bad romance kanske?


Kommentarer
Postat av: Linda

tänk om våra bebisar kommer samtidigt, inte helt omöjligt!!!

Vi får fortsätta hoppas nu...kram

2010-03-05 @ 14:49:28
URL: http://lindiz1983.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0