Kom nu

Bebisen! Allt är fixat och klart in i minsta detalj... Eller iaf nästan. Ikväll ska jag packa BB-väskan och stefan ska montera basen till babyskyddet i bilen! (har itne velat göra det tidigare då vi lämnade bilen i boden när vi åkte till kiruna..) Idag köpte jag blöjor när jag var å handlade.. tänk vilken liten rumpa som finns i min mage! Och vilka små händer och fötter... vilken liten människa helt enkelt!=)

Har drömt jobbiga drömmar den senaste tiden. Eller läskiga.. Om spindlar å skorpioner.. Natten till igår var drömmen så verklig.. vaknade av den och var tvungen att tända lampan och kolla om det var en jättestor röd spindel i taket. Det var inte det. Som tur var!! Låg å kollade runt i taket tills Stefan mumlade nått om att jag ska släcka lampan...

15 dagar är det kvar idag.. till bebis är beräknad.. Har funderat på sätt att få ut den lite tidigare... Om jag äter jättemycke så kanske den tycker att det blir för trångt att den kommer ut?
För ungefär 1 vecka sedan när vi var på JULA kom jag på att om jag hoppar när jag går så kanske den kommer ut...  Då sa min käre sambo "Ja nu tror nog folk att jag har börjat jobba som personlig assistent om du ska hålla på å hoppa sådär på affärerna"
Han tycker att jag kan hoppa och hålla på HEMMA =)

Det blev ingen semla igår... kanske blir en idag?

I morgon ska jag och Elin äta en macka på subway som har öppnat inne i stan!!
Det är ju bra att dom öppnar i stan också.. tidigare har dom ju bara funnits ute vid universitetet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0