komsi komsi

lilla bebis!!

Igår hade jag fullt upp hela dagen. Först var jag och fikade/lunchade hos Marie i rutvik med en massa mammor, bebisar, magar och större barn.
Sen hämtade jag Stefan från jobbet och vi åkte och hyrde en film och köpte lite grejs till kvällens fredagsmys.
Vi åkte hem och bytte lite kläder och sen promenerade vi på isvägen i över en timme. Åkte hem och lagade tacos.
Skulle kolla filmen och äta chips men vi var båda så trötta så vi la oss i sängen och skulle vila lite vid 19.30 tiden.
Vaknade kl 07.00 i morse och gick ut på en promenad runt/på höträsket. Tog lite över en timme de också..
Nu är Stefan och handlar lite nödvändigheter inför dagens korvgrillning!

Nu ska jag fixa lite varm choklad (eller varm pucko faktiskt..)

Kommentarer
Postat av: Emma

Varm pucko?? eyww:p

2010-03-13 @ 13:32:00
URL: http://darkwinged.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0