Lurad.

Igår var jag så glad. Trodde att jag var fri från äckelsjukan.. Men icket! La mig alldelens ensam (eller ja, Arwen tog ju Stefans plats) i våran renbäddade fina säng i vårat GRUNDLIGT städade sovrum vid 22.30 tiden. vid 01. vaknar jag och måste KRÄKAS. Ligger vaken lite drygt 1 timme och springer på toa några ggr å tömmer magen på allt innehåll.

F A N

Jag vill inte ha magsjuka. Jag vill ha min bebis! (som inte alls tycker om när min mage vriiiider sig i kramper) Somnar strax efter 3 och får faktiskt sova tills Stefan kommer hem kl 06 någonting. Då har han varit och köpt frukost och cola åt mig. Får i mig en macka och somnar om.

Har inga känningar på att jag ska kräkas så nu hoppas jag verkligen att den där hemska sjukan är borta. Ska byta sängkläder och städa i sovrummet när Stefan har vaknat. =) (stackarn jobbar ju natt)

Tur att jag har mitt lilla hjärta Arwen här på nätterna när jag är ensam! Hon är ett så bra sällskap även fast hon inte säger någonting :)


I morgon är det alltså beräknat att vi ska bli föräldrar. Men jag är inställd på att vi kommer att gå över tiden...



Puss å Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0