Magsjuka?

Började må illa igår när vi var ute i sinksundet och hälsade på mamma och pappa. Åkte hem och vi gick å la oss.
Vaknade 23.30 och var tvungen att gå å spy och bajsa som en gris.
Gick å la mig igen efter en lång dusch. Fick ont i ryggen och ganska onda sammandragningar (Jaha tänkte jag. Nu kommer bebis och Stefan har druckit whiskey... å så har jag inte diskat, tänkte på riktigt kliva upp å diska mitt i natta)
Somnade om och vaknade en timma senare. Samma sak. kräks kräks å bajs bajs..
Så har jag hållt på hela natten. Trodde att jag skulle dö!
Har förresten vart så hela morgonen också. Och fortfarande lite. Fast alla sammandragningar är borta...


Orkar inte skriva mer. Ska läsa kalle anka och dricka cola.

Kommentarer
Postat av: Emma

Men fy fan vad jobbigt=/ ne det är nog dags för stefan att sluta dricka whiskey nu om han måste agera chafför vilken dag som helst:p

2010-03-14 @ 13:25:37
URL: http://darkwinged.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0