Som en boll

Arwen ligger och myser som en liten boll mellan alla kuddar i soffan :) Hon är SÅ söt =)
Igår kväll var Stefan och Arwen ute och sprang på kvällen... Hurtiga som få!
Jag köpte ju som sagt blöjor igår när jag var och handlade.. Sen när jag och Stefan var på coop på kvällen tyckte han att vi skulle komplettera med tvättlappar (torra och blöta) babyolja och baby puder. Var tvungen att ringa å fråga mamma om man verkligen behöver sånt. Eller om det finns mest för att typ libero och pampers och andra märken ska tjäna så mycke pengar som möjligt... =) Ja hon tyckte att det kanske kan behövas. Det vet man ju inte men med tanke på att jag är världens torris så kan det ju vara bra! Å sen var dom ju inte så dyra heller så det gör inte så mycke om de inte används...
Men NU ska allt vara klart för bebis...
Den höll på att böka som FAN i magen igår.. i säkert 2 timmar höll den på! Och nu börjar det göra riktigt ont när den sparkar i revbenen.. Nu på morgonen har jag och arwen legat i sängen och myst med magen... Hon är väldigt nyfiken på magen nu när den rör på sig så mycke... =)

Nä. Nu ska jag göra mig klar för att möta upp Elin på stan för en lunchmacka på subway.

Kommentarer
Postat av: Linda

visst e man trött på all väntan nu....bebis får komma tycker jag....jag bara ligger hä å kommer inte upp....vill kunna röra på mig...

Har du känt några värkar eller nåt??

kram

2010-03-05 @ 09:27:07
URL: http://lindiz1983.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0