Söt Arwen =)

Hon är så söt våran prinsessa. Nu ligger hon på divanen och myser. Tassarna rakt upp i luften å så gnäller hon till ibland å vill att jag ska klappa henne på magen! (förut har hon visat tänder åt en bara man sagt ordet "mage")
hon är lite ängslig idag dock.. Det rasar från taket å det ljudet tycker hon INTE om... Ska nog ta med henne i bilen när jag ska på MVC kl 13.30..

Idag har vi inte gjort så mkt. Ätit frukost å nu karra! Har snart ätit upp en hel påse kinapuffar (började på den igår dock)
Igår tänkte vi se "luftslottet som sprängdes" Men när Stefan och arwen varit ute å sprungit på kvällen så var vi så trötta... (jag också som bara suttit i soffan å svullat karra) Så vi gick å la oss kl 20.30 kanske!!! Får se om vi ser den idag då...


Nä nu ids jag inte skriva någe mera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0