Alltså...

Jag skulle vilja "designa" min blogg. Men jag är helt värdelös på sånt. Nån som har nån bra idé/tips på hur man enklast möjligt fixar till sin blogg lite?=)

Lillgossen sover fortfarande i babysittern! Han har inte gjort annat än sovit och ätit idag...
Min lilla prins!

Förresten så på lördag kommer han att vara med i NSD! välkommen till världen annons! (bokade iaf att vi vill ha den i lördagens tidning så vi får väl se om den kommer med då... men förmodligen så gör den väl det...)

Nä.. ta en dusch och sen åka och handla.. när gossen vaknat alltså!

Kommentarer
Postat av: Anna

Det finns en bra sida med bra instruktioner för det mesta.. www.designadinblogg.se. Den har jag använt mig lite av..men sen lär man sig själv rätt snabbt. Jag är dock ingen stjärna och min blogg är ju rätt simpel. Mitt tips är att utgå från en färdig design som du gillar och pilla lite med den! Kan ju hjälpa dig om du vill också! :)

2010-05-06 @ 21:16:21
URL: http://cyberkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0