Bus!

Idag när jag bytte blöja på H så var han på riktigt bushumör! Han sprattlade och skrattade som en tok. Det är så mysigt när han skrattar! Det absolut bästa som finns faktiskt!
I helg har vi inte gjort så mycket. Lillgossen har varit (och är fortfarande) lite snorig så vi har mest varit inne å chillat.  Lillebror och kusin dedi har varit här. Eller dom bodde stugan i sinksundet. Lillebror han köpt en ny bil. Faktiskt riktigt fin!

På söndag är det morsdag tänk va mysigt! Då ska vi nog kanske äta lite tårta?? Hoppas min sambo förstår att jag vill ha tårta då! =)

Försöker komma på vad vi ska göra med det här köket.. Det ser som så.. Platt ut.... Jag riktigt hatar såna här "60 tals kök" ni vet bara som en enda korridor.. Jag trivs bra här på bergnäset och i lägenheten. Men det måste vara en man som har varit arkitekt alltså... Helt OMÖJLIGT att möblera i sovrummet. Och alla fönster är helt konstigt "planerade".. Hade dom inte kunnat sätta fönstrerna lite mer i mitten? Dom börjar som i hörnen på varje rum. Så man måste ha gardinstängerna ovanför fönstret.. Eftersom att det inte finns plats på sidan..... Sen kan man inte ha nå "hängande" lampor i hallen.. varken utanför toan eller som i stora hallen... För då kan man inte öppna dörrarna!!! Blir GALEN

Nåväl... förhoppningsvis så bor vi väl i vårat egna hus om några år....

Nä. Nu ids jag inte sitta här nåmera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0