Fixa och dona...

Håller på å städa lite här hemma.. Jessica och hennes mamma ska komma och hälsa på i em. Vill ju gärna att det ska vara hyffsat fint iaf!! ;)

Hogge vaknade för mat kl 04. Sen somnade vi om för att vakna igen kl 07.. höll på att somna om i sängen men bestämde mig för att nej, nu är det färdigsovet! H ligger och halvsover i babysittern!

Skulle eg bara slå igång datorn för å fixa lite musik... Men så fastnade jag på familjeliv och facebook.... *hmprf*

Ska nog baka en morotskaka idag. Är grymt sugen!! Skulle va "kul" å väga sig nu. Har ingen våg hemma.. måste fixa! Vägde mig senast när vi var på BVC med lillen.. Alla gravidkilon är då borta. + lite till.. Men fortfarande "några" sambokilon kvar.. Och jag tror inte att dom försvinner med morotskaka.... =) Men det blir att promenera promenera promenera mera med vagnen! Till sommaren när mamma och pappa är i deras stuga i sinken tänkte jag promenera dit ibland. Det är ändå en bit! 8 km kanske!
Man skulle ha bott i kiruna.. då hade man fått en ganska så fit rumpa av att promenera.. ständigt uppförsbacke :)
Till hösten tänkte jag börja träna på inpuls. Dyrt, JA! men förmodligen värt det! (Senast jag köpte ett gymkort gick det i KK efter 6 månader, inte SÅ värt.. men jag tror inte att inpuls ska gå i KK) Så efter jul när Nathalie förhoppningsvis är hemma igen får nog tvinga med mig på pump nån gång i veckan *hehe*


Nä. städa lite och sen åka och handla!!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Yes! Vi ska träna :) Är tillbaks efter 17 December och jag har ju träningspaus i år, om man bortser från några timmars promenad såklart men musklerna kan man leta med ljus och lykta :) Kram

2010-05-07 @ 16:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0