Freeeeedag!

Äntligen! =)

Ikväll ska jag å emma (över att lämna Holger alltså) MEN det kommer att gå så bra så.

Om någon hade tvingat upp mig ur sängen mitt i natten varenda natt i flera månader.. Då hade jah nog blivit galen! någon annan än Holger då förståss.. I natt har han dock inte vaknat en endaste gång! Vi vaknade först kl 06.15 hela familjen!! (Stefan försov sig lite..) Sen somnade jag och Hogge om och vaknade vid 8 tiden.
Men nu är jag så trööööött! Var iofs uppe rätt sent igår. Till kl 23.30 typ!
Först var vi och promenerade upp och ner för slalombacken på ormberget några gånger (det var riktigt jobbigt...) Sen var vi till Rutvik och hälsade på!

Nä, om man skulle ta sig en 5a nu när lillgossen sover. Sen ska vi åka å helghandla lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0