Heeeeeeej håååå

Så var det.... Onsdag? Jo jag tror nog att det är onsdag. Det betyder alltså att Stefan bara jobbar 2 nätter till den här veckan! Skönt! Jag avskyr nattveckorna!! Det blir som inte att jag och Holger gör någonting medans Stefan sover!! Inte för att vi gör så mkt annars heller. Men när han jobbar natt så måste han ju såklart få sova några timmar när han kommer hem. Och då försöker jag vara så tyyyyyyst som möjligt. Och det är nästan omöjligt att få en bebis att vara tyst hela tiden. Tur vi har en snäll bebis =) Nu sitter han i babysittern och har precis somnat. Nyss satt han och nästan skrek.. tror att han har kommit på att han kan låta =) I morse försökte jag filma när han först tittar på sin hand och sen sätter den i munnen.. SÖT!
Min unge är så otroligt fin/söt/underbar att jag håller på att börja skratta/gråta varje gång jag tittar på honom. Men jag antar att det är så för alla mammor (och pappor) =)

Men. Snart är han 15 och då kommer han nog att hata mig ibland :)


Idag tänkte jag baka bullar igen. Med Stefan hemma denna gång. Var ingen höjdare att kavla bulldeg med en bebis på ena armen...
Eller får se om de blir nå bullbak.. är ju sjukt fint väder. =)
Ska nog lägga min lilla prins i hans säng och sen sätta mig på balkongen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0