Mååååååndag...

Hade en plan när vi klev upp i morse! Tänket ta en promenad med vagnen förbi konsum å köpa grejs så att jag kan baka bullar!
Men. Stefan tog bilen till jobbet i morse (han försov sig tror jag) Och vagnen är i bilen!
Min nästa tanke var att gå å se om det är ledigt i tvättstugan.. Men baby björn bärselen är också i bilen!! OCh jag orkar inte bära H i babyskyddet upp å ner tusen ggr..
Så idag myser vi bara =) H sitter i babysittern och jag framför datorn.. (skräll)
Ska nog bära in honom + babysittern i badrummet så kan jag ta en dusch!! =)

Våran Arwen är skendräktig.. som vanligt!! När hon är skendräktig bär hon omkring på sina "bebisar" + att hon biter av snören och remmar... Stefans springskosnören var i 54389 delar när vi kom hem en dag.. och igår hade hon bitit av sitt koppel... *morr*
Igår kväll var stefan ute vid höträsket (tror jag det heter) med arwen medans jag "nattade" Holger (och mig själv också...) Och då hade hon hoppat i och simmat! Tokhund!!! Sen när dom kom hem badade han henne i badkaret...


Näe. duschen nästa!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ta bort allt som kan likna en bäbis för henne (ja förutom Holger då ;) så får hon vara lite sur och pipig ett tag men det går över, bättre än att ha en massa "valpar" under sängen ;) Kram

2010-05-11 @ 07:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0