Mammas dag!

Idag är det första gången jag får fira morsdag! =)

Mina killar åkte iväg någonstans. Hoppas dom kommer hem med antingen en tårta eller grejer för att baka en tårta :)

Ska ringa till min egen mamma och säga grattis. Morsdagspresenten kommer att stå i stugan när dom kommer på onsdag!

Igår var vi i Rutvik och grillade och hade det trevligt. När vi åkte hem körde vi genom stan och kollade på lite coola bilar. Vaqr visst bilutställning på biltemaparkeringen igår.. Och sen "raggade" dom runt på stan.

Vi åkte hem och kröp ner i sängen vid 21 tiden. Så skönt =)

Holger har käkat vid 6 tiden och sen vaknade vi och klev upp vid 9.

Jag och Arwen har tagit en promenad och nu sitter jag vid köksbordet med datorn och arwen ligger under köksbordet.

Fuinderar på att kasta någonting hårt på ungarna som kör omkring med en vespa på gården och lever om.

Ha en bra dag allihopa och ett STORT grattis till alla mammor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0