Måndag

Jaha så var det måndag igen och Stefan jobbar!
Vet inte riktigt vad jag och Holger ska hitta på idag! Just nu sitter jag här vid köksbordet och dricker en kopp te och H ligger i babysittern å "pratar" och sprattlar ;)
Kanske vi tar en promenix om ett tag.. fast vagnen är i bilen och bilen är i garaget. Nog för att jag kan gå till garaget och hämta vagnen. Men jag HATAR att bära honom ner för den där äckliga spiral-gallertrappan som är i garaget. Hat snubblat i den flera ggr och det vill jag inte göra när jag bär på honom!!

I natt har nog Hogge slagit nått slags sov rekord! Eller iaf "vara utan mat rekord" kl 20.00 ungefär åt han sen somnade han nog vid 22 tror jag. Sen vaknade han först kl 05.00!!?!?! Jag vaknade kl 03.20 (han brukar ju vakna då...) Men han sov som en stock! Nåväl tänkte jag.. jag lägger mig igen han lär väl vakna snart.. Då har han ätit lite tätare nu på morgonen. först då kl 5 sen kl 7 och så kl 9... Men vad gör det när mamma får sova så bra på natten =)

Sitter och tittar på lite bilder som Stefan tagit med sin telefon (och som han fört över till datorn i helgen) Från förlossningen och BB.. Och bara en massa bilder på Holger =)



TRÖTT mamma. Färsk bebis =)




Våran guldklimp!

Kommentarer
Postat av: Ida

Han är så himla liten och söt!!=)

2010-05-03 @ 23:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0