Nu ska du få..

... Ditt dumma spöke!

Holger ligger i babygymmet och spöar spöket laban! Arwen sitter och tittar på. Hon vill nog också ha ett babygym! Ena spöket piper när man trycker på den. Det spöket vill arwen ha. hon försöker ta det när hon tror att ingen ser.... Så när vi lämnar henne ensam hemma måste vi plocka bort det=)

I onsdags kom mamma och pappa hit till luleå så på onsdag eftermiddag åkte vi dit och åt middag! Dom gosade med gossen (så klart) och sen åkte vi hem å sov =)

På torsdag var vi i sinksundet nästan hela dagen. Jocke kom också till stugan på torsdag... Vi åkte och hämtade Stefans pappa från flyget vid 19 tiden, skjutsade honom till boden och sen åkte vi till stugan igen där vi åt grillat! (älgkött och griskött)

På fredag var vi också i stugan. Jag och mamma promenerade till konsum på björkskatan (ja Holger var också me, så klart)

På lördag gick jag och mamma (och Holger, eller han åkte vagn..) på stan.. Köpte lite kläder åt H. Han behöver ju nya kläder allt eftersom han växer =)

Nästa gång jag är på stan måste jag komma ihåg att köpa sockar åt lilleman. Hans sockar är ju så små så dom försvinner hyffsat lätt när man tvättar!

Igår var mamma och pappa och hälsade på oss (eller ja, mest Holger tror jag :) ) innan dom for mot Kiruna!

Vi packade in familjen - hunden + lite tvätt och äkte först förbi i gammelstad och hälsade på Stefans kusin Anna och hennes dotter Linnea. Dom har precis flyttat till en annan lägenhet så dom + Stefans moster Maj höll på att göra i ordning i lägenheten. Sen åkte vi till Rutvik där vi tog en promenad med vagnen och sen åt vi grillade hamburgare! Lånade deras tvättmaskin en sväng också. Tvättade Holgers kläder.
Spelade lite badminton med Linnea innan vi for hem!
Holger somnade i bilen och sov sen till kl 22 ungefär! Vi satte oss på balkongen och skrev lite i Holgers fina bok som han fått av Niklas och Elin. En sån där "mitt första år" eller vad dom nu kallas. =)
Jag drack cola och Stefan tog en lättöl. Det var ett "gäng" som grillade nere vid grillplatsen. Dom drack öl och sprlade gitarr... Och spelade munspel!!!

Nu har min fina fina unge somnat i babygymmet. Ska lägga honom i hans säng och sen ska jag ta en dusch och göra mig i ordning för dagen!




Mina killar kollar hockey i stugan!

Mitt lilla bi

Holger i bikläderna han fick av mommo :) Liiiite för stor hehe.. Men snart passar den!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha så söt han var i getingdressen :)

2010-05-17 @ 12:07:17
URL: http://cyberkaka.blogg.se/
Postat av: nathalie

haha Doris är ju för rolig! :) Söt biunge!

2010-05-17 @ 19:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0