Onsdag

Och snart är det helg igen, UNDERBART!

Min lilla prins ligger och sover. Han ville inte somna om efter 6 maten!! Men vi låg i sängen till kl 7 då vi klev upp och bytte blöja. Sen har vi myst på i sängen, läst NSD och pratat om livet =) Han är så underbart söt våran Holger!
När Stefan ringde satte jag på högtalar telefonen.. Oj vad fundersam han såg ut när han hörde pappa men han såg honom inte. Våran gounge!

Jag sitter här feamför datorn med en kopp te. Kanske skulle passa på å vila en stund nu när han sover??

När han vaknar hade jag tänkt att vi ska antingen åka in till stan eller till storheden å köpte lite kläder åt honom.. Snart får vi packa ner alla kläder i st 52! Kanske skulle passa på å kolla om man hittar någonting åt sig själv också.. Det var som ett tag sedan jag köpte kläder åt mig! (okej men mammakläderna räknas inte)
Köpte ett par jeans förra sommaren Och nu är dom nästan för stora!!! Har gått ner alla gravidkilon och 3 till.. nu ska 5kg till bort så väger jag samma som jag vägde när jag å Stefan träffades! =) Sen är det "bara" att få bort all "deg" Fast det kanske inte är så konstigt att magen är lite degig med tanke på att det låg en liten bebis där inne för 9 veckor sedan =) Hogge blir 9 veckor idag... Tänk, det är 9 veckor sedan jag hade sådär förbannat jävla ont och promenerade omkring på det där jäklans sjukhuset!!!

Nä. Nu ska jag passa på å vila lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0