Regn regn regn...

Det bara regnar och regnar... Men bättre det än snö som dom har i Kiruna.... Fast jag skulle gärna vara i Kiruna nu. Kanske åker dit en sväng nästa vecka! Hade vart trevligt å träffa massa vänner å sånt som jag inte sett på länge!!

Holger sover.. Han har varit jätte mammig hela dagen.. Funderar på om han kanske har feber... ska ta tempen på honom sen när han vaknar.... Han somnade i våran säng igår vid 21 tiden. Sen lyfte vi över honom till hans egen säng när vi gick å la oss... Sen vaknade han kl 4 ungefär å käkade.. Somnade  sen i egen säng utan promblem! Sen vaknade han vid 06.30 och sedan dess har ingenting varit bra.. Bara att vara i mammas famn. Direkt jag har lagt honom i soffan, sängen eller babysittern har han blivit ledsen... Men nu sover han som sagt.. I egen säng!

Tror att Arwen ska till å löpa snart... Hon vill bara ut ut ut hela tiden!! Och hon gör ingenting ute.. bara nosar!

Har kommit på en jättebra morsdagspresent åt min kära mamma!! Ska åka å köpa de idag eller i morgon kanske. Sen fyller pappa år 6/6.. 55 hela år! Tror att jag vet vad han ska få också! =)

blir lite avis på Tessi å Lowa som ska åka till cypern 7/6!! Men nästa sommar ska nog vi också åka utomlands!

Igår hyrde vi en film.. "avatar" har inte sett den ännu.. Och igår när vi ätit middag var vi båda så tröööööötta så vi orkade inte se den... Men i kväll blir det hampis till middag framför TVn =) Jag älskar MAX mat =) Fast det blir inte att vi äter det SÅ ofta faktiskt! Nu till sommaren lär det väl bli att man slinker in dit och tar en sån där lyxshake jordgubb *mums*

På torsdag eller fredag ska jag å Emma på bio.. sex and the city 2!! Blir första gången jag lämnar gossen och Stefan ensam hemma längre än att gå ut med hunden eller en snabbis till konsum!
Lite läskigt känns det. Inte för att jag inte tror att Holger inte klarar sig utan mig. Men hur ska jag klara mig utan honom? men men det är bara nyttigt för oss allihopa! För mig å våga släppa taget lite. För Stefan att ta hela ansvaret i några timmar och för Holger att bara få vara med sin pappa =)

Nä nu ska jag ta en dusch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0