Så skönt!!

Förra natten var ingen bra natt. Igår var ingen bra dag. Inte om man ser till hur Holger har sovit iaf!! Han vaknade ungefär kl 03.00 och sen vägrade han att somna om! Och han var vaken HELA dagen! sov inte ens i vagnen när vi var ute och promenerade!! Kl 22.30 ungefär... då somnade han!! Och mammsen också!! =)
Sen vaknade han som vanligt vid 03.. somnade när han låg på mig för att rapa! trött kille!?! sen vaknade vi vid 05.30 för mat och blöjbyte. Somnade om väldigt fort! Vaknade igen kl 8 ungefär då åt han lite och somnade om.... kl 10.45 har vi klivit upp! Gudars så skönt!!
Tänkte gå ut och promenera.. men det regnar ute... Iofs så har vi ju regnskydd till vagnen. Men jag har inga regntåliga kläder... Det måste jag köpa.. Regnkläder så att vi kan vara ute i regn och rusk! Nu till sommaren kommer han inte vilja/kunna göra så mkt.. Men nästa sommar! Då tror jag inte han vill stanna inne för att det regnar å mamma inte har nå regnkläder!!

Påtal om kläder.. Det är svintråkigt att köpa kläder åt en kille när dom är såhär små! (tur är väl det kanske :)...)
Längtar tills han blir lite större och det finns lite coolare kläder att köpa! Typ skinjacka å bagyjeans å sånt! Coolaste killen i stan, det är våran Holger det!! (kommer att vara)
Holger är förresten expert på att kräkas ner kläder. Han är absolut ingen kräkbebis men typ 2 minuter efter att jag satt på en ny body, då kräks han! Tar av den och väntar en stund... Inge mera kräks. Sätter på en ren body; killen kräks. Men lika söt är han för det =)
Vi ska köpa en tvättmaskin. Orkar inte hålla på å springa till den där förbannade tvättstugan som alltid är upptagegn.. Dessutom var det en lapp där senast vi tvättade det stod typ "Håll koll på era kläder. Jag har blivit bestulen på mina" Alltså, vem fan vill ha nån annans kläder? När vi bodde i g-stad blev stefan av med ett par jeans. Första gången dom tvättades så snodde nån dom!! Dom var svinsnygga och svndyra... Så jävla irriterande att man inte han låsa tvättstugan...

När vi hade parkerat bilen i garaget i helgen så såg vi en bil som var inslagen i en pressening.. Trodde de va för att han typ inte skulle använda den på länge och inte ville att den ska bli så dammig och smutsig... (Det står flera bilar i garaget som inte är användna på länge.. Dom är helt dammiga!)
Men! Igår träffade Stefan en kille som har bilen mittemot våran. Det är nå jävlar som varit in i garaget en natt för förra helgen (när vi var i kiruna) och slagit sönder en hel bil! samt krossat nån ruta på flera andra bilar!! Jag tror inte att dom hade stulit någonting.. bara slagit sönder! För killen som stefan pratade med har kostat på sin bil ganska mycket.. "pimpat" upp den rejält.. Och den hade dom inte rört! Så det var väl bara för att jävlas typ...
Dom har pratat om att börja gå i garaget nån gång på nätterna nu.. För å hålla lite koll! Är väl förmodligen det där "ungdomsgänget" som härjade i höstas.. Dom som sparkade på våran dörr och som jagade en 4 åring med moped! Eller så är det väl nå jävla svartsk*llar.. Skulle inte förvåna mig det minsta! Komma hit och slå sönder våra bilar...........


Nu sover lilleman i babysittern.. Ska ta å vika lite tvätt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0