Snart är det helg!

Ska bli skönt! (att få ha Stefan hemma alltså)

Igår promenerade vi in till stan och åt middag på baan thai! Det var gott och Holger låg och sov i vagnen hela tiden!
Det blåste typ storm (ja iaf nästan) så vi tog bussen hem! Dessutom hade jag missat desperate om vi promenerat hem :)

Jag har funderat på en grej... Varför läser man (jag) om hemska och tråkiga saker? På familjeliv tex är jag expert på att komma in på trådar där såna som har förlorat sina barn "hänger"... Och jag blir jätteledsen när jag läser det.. (buhu stackars mig...) -varför utsätter jag mig själv för sånt? det är ju bara dumt!

Glömde ta en bild på porten igår.. får göra det idag istället...

Nu ska jag å lilleman vila en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0