Vadå?

Förstod knappt själv vad jag hade skrivit när jag kollade =) Massa text hade ju försvunnit =)
Det skulle ha stått att jag å emma ska på bio men att jag är nervös över att vara borta fråg Holger =)

Men det hade gått jättebra... Men han hade en vit/lila body på sig när jag kom hem!!!! Dom hade varit i Rutvik och H hade bajsat ner sig. Från topp till tå tydligen!! Så kläderna hade åkt in i tvättmaskinen och Han fick låna en av Linneas gamla bodysar.. Ska byta sen när han vaknar (inte för att denär lila, utan för att den är alldelens för stor...)

Bion var bra!! Men jag saknade dom här hemma!!

Nu sitter jag här och äter godis. Holger sover och Stefan är ute med hunden!

Kände mig lite som en outsider på bion.. typ ALLA var dressade från topp till tå! Själv satt jag där med tennisdojjor, jeans och en tunika.. MEN. Alla kläder var rena och luktade inte bebiskräks!!! (alltid något, eller?)

Näe. Ska lägga mig i sängen å läsa lite!

Kanske Hogge sover lika bra som förra natten!! =) *hoppas*

Kommentarer
Postat av: Ida

haha, jag undrade oxå va fan det stod men man vågar ju som inte säga nåt=)



Ha det bra! Kram

2010-05-29 @ 09:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0