Endast tomten är vaken...

Eller ja, endast mamma är vaken passar bättre i detta hus :) Holger snarkar i spjälsängen och Mira (mammas och pappas hund) snarkar på soffan i köket:) Igår var jag och H och hälsade på Alida, Hjalmar och lilla Nella.. Nella är lite drygt 2 veckor gammal bara! Så himmla liten! Svårt att föreställa sig att Holger var sådär liten för 8 månader sedan! I förrgår kväll var Ida och hälsade på! Vi ska å hälsa på hos dom i morgon.. Idag ska jag och Holger först på stan och byta en overall som mamma köpt men som var förstor..sen ska vi och fika med Catti och hennes lilla söta Millie:) I morgon ska vi även träffa Tessi och Lowa! Så kul å träffa alla som man typ aldrig träffar annars! Fylla på "må bra depåerna" lite:) Nu ska jag kliva upp och äta frukost!

Kommentarer
Postat av: Marie

Jo jag köpte den igår, på rea och allt. :)

2010-11-26 @ 10:10:33
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0