Farsdag!

Idag är det alltså farsdag, men eftersom att vi firade farsdag förra veckan så firade vi inte idag =) Det gjorde dom däremot i Rutvik så vi åt middag och tårta där.

Nu håller vi på å tvätta kläder och städa på lite här hemma.

I fredags kom mamma hit och igår åkte hon hem. Var trevligt på idol men lite långdraget. I den där lååååååånga pausen så hände det som inte så mycket! Men i det stora hela så var det kul! Vi hade tänkt åka buss hem sedan men eftersom att dom bara gick från arcus till loet så tog vi en taxi istället. Det var verkligen kaos där vid arcus! Bilar och bussar ÖVERALLT! Men det gick ändå fort att ta sig därifrån.

Igår kväll tog vi det bara chill här hemma. Det var riktigt skönt! Förra helgen var det jufest fredag och lördag och denna vecka fredag. Drack ½ glas vin hemma innan idol och inte ens en hel cider på idol och jag var jättebakis på lördag! Hujj hujj.. Nu lär det dröja ett tag innan jag dricker igen!

Idag var vi på stan en sväng å köpte bland annat en vit bricka (typ) på åhléns somvi tänkte ha på köksbordet med lite ljus och sånt på. Köpte även en fin burk som det står "God Jul" på.


På torsdag ska jag lämna Holger till Maj vid 07.30 tiden... kl 08 börjar jag jobba! Sen ska han vara med henne hela dagen! Jag slutar jobba kl 16 och Stefan kl 15... Så han åker väl och hämtar honom när han slutar. Känns lite läskigt faktiskt! Hoggis har börjat bli lite mammig och jag kommer att sakna ihjäl mig efter honom! Men det ska nog gå bra! Det funkar ju att göra så nångång men inte allt för ofta!

Förresten! I måndags fick min fina vän och fd arbetskamrat Alida och hennes kille Johan en liten bejja! En sockersöt liten Nella var det som gömde sig i Alidas mage! Dom har sedan tidigare en jättesöt liten kille (som är 3 år nu) som heter Hjalmar. Ska bli så kul å hälsa på dom när vi åker till Kiruna nästa gång!!

Och i fredags fick Stefans kompisar Susanne och Jerry en liten tös som ännu inte har något namn.. Kul personnr får hon iaf. 101112=) Och så är hon född 12.34 =)

Nu ska Holger få hoppa i pyjamasen och sen är det välling och sen nattinatt för honom =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0