Fint va!

Min brors sambo (alltså min svägerska) Anna har fixat min blogg. Visst blev det fint! =)

Jag är ju själv tekniskt hjärndöd :) Eller själva bloggen får jag som till men inte en header (eller hur f-n det nu stavas) Antar att man behöver nått fotoredigeringsprogram eller liknande.

Jag tycker iaf att det blev jättefint och tusen tack till Anna!


Igår skickade jag lite bilder på framkallning, ska kolla igenom minneskortet till min gamla telefon för där finns det jätemånga bilder som jag vill ha.. Men jag hittar inte den där stickan som man sätter minneskortet i... Ska leta upp den snart... Så himmla tråkigt om typ datorn skulle dö... Och om jag skulle tappa bort gamla telefonen... För då är alla bilder borta... Och det vill vi inte.. Nu får vi iaf massa bilder på Holgers första dagar, veckor, månader... Kollade igenom bilderna från förlossningen/bb igår... Oj vad han var liten! Tänk att han väger 5 kg mer nu än när han föddes (ungefär måste boka tid för vägning och mätning) Och han är ungefär 20 cm längre än när han föddes.... Helt otroligt...
Ska iaf bli riktigt kul att få riktiga bilder som man kan sätta i album.. Ska köpa nå fina fotoalbum :)


Idag ska vi nog äta på MAX, det var jäkligt länge sedan (typ 1 ½ månad sedan)

NU ska jag försöka få tag på nån på BVC... verkar vara OMÖJLIGT.. suck

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Supersnyggt blev det!

2010-11-16 @ 10:23:25
Postat av: Anna

Kul du blev nöjd! :)



Jag har inte framkallat ett enda kort!! Jag måste nog ta mig i kragen och göra det. Tänker om man skulle ha gjort ett 0-1års album typ. Det går ju som inte framkalla allt och samtidigt är det svårt att välja ut några bland tusentals hehe :P

2010-11-16 @ 11:29:25
URL: http://cyberkaka.blogg.se/
Postat av: Jennie

Det blev jättefint härinne :-)

2010-11-16 @ 21:28:26
URL: http://jagmittiallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0