Jag vill!

Jag vill julpynta men Vårat pynt måste uppdateras... Så jag vill (och behöver) åka på Ikea! Men när ska det hinnas? Först var planen att S skulle ta ledigt en dag denna vecka men han ska var ledig 2 dagar nästa vecka då jag ska jobba... Kanske åker dit själv nån dag i veckan... OM Holger är frisk förstås! I fredags kräktes han jättemycket och vi misstänkte magsjuka eller maten han ätit (större bitar än han är van vid) det lilla barnet fick leva på ersättning och gröt lördag +söndag.. Idag fick han mat till lunch. Som han kräktes upp. Över hela sig själv och halva köket! Hade tänkt fara in på stan idag men Stefan hade lyckats få med sig bilnyckeln till jobbet! Tänkte då att vi åker hela familjen när han kommit hem... Men då Hoggis verkar ha magsjuka iaf(?) så kanske jag åker själv en sväng.. Måste köpa grejer till tack-korten (från dopet) Pust och stön... Vill baka också men det får bli ett senare projekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0