Kallt!

Usch vad kallt det är ute idag! -20 typ! Nu visar våran termometer typ -11 men då lyser solen på den... Hade tänkt gå ut och promenera men jag tror vi skippar det idag!
I morgon ska jag jobba! Ska bli kul men samtidigt nervöst.. Har aldrig lämnat bort Holger så länge! Tänk om han blir ledsen och saknar sin mamma? Jag kommer iaf att sakna honom, jättemycket!

Igår var vi på BVC. Fick tid kl 13 och när vi kom till vårdcentralen så var det typ 200 pensionärer där. Helt galet! Dom skulle vaccinera sig tydligen.
Nu väger Holger 7930 gram och han är 69 cm lång. Stora killen! Dock tyckte hon att han gått upp för lite sedan sist (jävla gnällkärring) Men... Han äter som en häst, rör på sig hela tiden, mår bra OCH han följer sin egen kurva jättebra. Blir så less på den där kärringen. Tror att vi ska byta vårdcentral faktiskt! Fast nu behöver vi ju inte gå dit så ofta! Nästa gång vid 10 månader...

Funderar på vad vi ska äta till middag idag.. Orkar inte åka och handla nu när det är så jävla kallt så det får bli nått som vi har hemma. Nå kött och potatis typ =)
Har ätit bacon och ägg till lunch. Gott!

NU.. Ska jag slänga mig i soffan och sticka lite tills Holger vaknar! Då ska lilleman äta lunch och sen ska vi nog bara mysa tills Stefan kommer hem från jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0