Måndag igen då...

Så var det måndag igen, veckorna går så fort!

Stefan jobbar natt denna vecka och nästa vecka också. Inte så kul men det funkar. Jag har precis varit på statoil en sväng och fått massa papper och inloggningsuppgifter till nå utbildningar jag ska göra. Ska bli kul att få jobba lite!

Jag och Holger har inte gjort så mycket idag. Bara varit hemma! Hade tänkt fara till hägnan och grilla med några andra mammor men iom att jag skulle tillk statoil så blev det inte så.

På torsdag ska vi iaf och mamma-barn hänga hos Marie, Vincent och Ellie i Rutvik. Ska bli skoj!

På fredag ska vi på mamma-häng utan barn hos Sofia. Det ska bli riktigt roligt!

På lördag fyller bästaste Nathalie 25 år (eller nä hon fyller år på måndag men hon ska ha kalas på lördag) Så då ska jag dit och planen är att jag ska dricka alkohol. Det händer ju inte så ofta nu för tiden så jag tror det räcker med typ 3 cider. Det är ju en dag på söndag också. (Oj vad moget och tråkigt det där lät)

Har iaf en helkul vecka framför mig!

När Stefan och Holger har vaknat så ska vi åka och handla mat. Sitter nu och försöker planera veckans matlista...
Någon som har nått bra förslag på vad man kan äta?


Kommentarer
Postat av: [email protected]

Nä det där med glasögon är inte kul. Har haft det sen jag var typ 4 och jag hoppas så att barnen slipper. Åtminstone Alice, hon har fått sin beskärda del av det mesta redan.

2010-11-02 @ 19:19:19
URL: http://alicesochastridsmamma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0