Nu då...

Nu har jag jobbat mitt första pass på Statoil. Bara tre timmar men det känns lagom att börja med! Stefan jobbar natt och lägligt nog så vaknade Holger när jag skulle fara:) tyckte lite synd om S som inte fick sova så länge men när jag kom hem strax efter fyra så sov båda två!! Då hade dom somnat nästan direkt jag åkt! Och sen somnade Holger igen vid 19 tiden och vaknade 45 minuter senare... Han är inte riktigt kry våran kille, men skönt att han sover sig igenom förkylningen! Nu börjar jag bli less på snor och hosta, vill vara friska nu så bi kan hänga lite på öppna förskolan och sånt :) Nån annan som inte heller är kry är min farmor.. Hon har haft KOL i säkert 10 år och igår hade pappa skjutsat henne till akuten då hennes andning blivit jättedålig. Dom hade tagit in henne på en gång och hon är fortfarande kvar på sjukhuset. Hoppas att hon böir frisk snart min söta farmor!! Pappa har fixat en mobil åt henne och hon har redan ringt mig 2 ggr. Hon har säkert tråkigt där.. Fast hon sa att hon och hennes rumskompisar blivit så goda vänner :) Nu ska jag snart kolla desperate! (ber om ursäkt för stavfel, bloggar från telefonen)

Kommentarer
Postat av: nathalie

Skönt att dryga ut mammalönen lite och ha vuxna diskussioner lite då och då ;)

2010-11-10 @ 07:14:01
Postat av: Linda

hej!!! ¨måste bara fråga men hur bloggar du från iphonen, jag får det inte att funka. kan bara skriva rubrik sen så kan jag inte skriva inlägg...

har oxå jobbat på statoil en gång i tiden och det var superkul!!

2010-11-11 @ 09:35:33
URL: http://lindiz1983.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0