Onsdag!

Då var det snart helg igen! På fredag kommer mamma hit! Vi ska å kolla idol på fredag eftermiddag.
Idag har jag jobbat igen.. Det är faktiskt riktigt roligt! =)

Har suttit och tjorvat med internetet i över 1 timme. Det ville inte funka och jag hatar när det tjorvar!!! Är typ världssämst på tekniska grejer!
Tänkte fara å handla men måste föra över pengar först... Nu är iaf det fixat så nu ska bara Stefan dricka en kopp kaffe så far vi och handlar sedan!
Stefan har förresten haft värsta turen nu när jag har jobbat. Idag la jag Holger innan jag for strax innan kl 10 och han vaknade när jag kom hem strax efter kl 13. Så han har fått sova! (han jobbar ju natt...)

Nä. Nu ska jag klä på min lilla prins.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0