Party party!!

I fredags var jag som sagt på fest med mammorna, det var riktigt roligt!! När dom andra gick på krogen promenerade jag hem. Det där jäkla bron är verkligen inte kul att gå över!!! Igår var det dags igen! Tog min systempåse och begav mig till Nathalies mammas hus där N hade 25 års kalas. Efter massa god mat och dryck begav vi oss hem till Nathalie och Tomas där vi tog en minttu innan vi gick till allstar. Var inte där så länge innan jag tog en taxi hem (Stefan gillar inte att jag promenerar hem på natten) när jHnlpm hem vid 1 tiden så var båda mina killar vakna! Holger hade skrikit i flera timmar tydligen och när jag kom så tog det 5 minuter så sov han i min famn. Mammas hjärta! Han hade nog saknat mig <3. nästa helg ska jag och mamma på idol och sen lär det nog dröja innan jag går itboch roar mig igen! Att vara hemma och mysa med mina killar är det bästa! Idag är formen helt OK! Har varit vaken sen kl 7 och har precis bakat en farsdags kaka åt Stefan. Nu ska jag gå lunch åt Holger och koka kaffe åt Stefan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0