Torsdag!

Så var det torsdag och snart helg! Stefan har precis gått till jobbet, sista skiftet denna vecka! Det är så jäkla tråkigt att sova själv i stora sängen.. Sover mycke bättre när han är hemma... Kan ju inte ha Holger i sängen heller nu när han rör på sig så mycket.. Vill ju inte att han ska ramla ner!!! I morgon kommer mamma hit! Vid 9 tiden skulle hennes tåg komma.. Så då åker jag och Holger och hämtar henne! Stefan sa en ganska rolig grej idag.. Jag sa åt honom att jag varit och handlat och att jag tog med mig pantflaskorna på samma gång (hatar att panta flaskor!! Men vill samtidigt inte slänga dom) ja, i alla fall så sa han "hade du med dig Holger?" HALLÅ som att jag skulle lämna honom ensam! Iofs så var ju S hemma mangan sov ju! hahaha.. Ibland undrar man killar tänker! Idag har jag även städat här hemma, bäddat sängen som mamm ska sova i och sånt! Nu ids jag inte skriva mer (från telefonen som vanligt) så god natt mina kära vänner!:)

Kommentarer
Postat av: Ida

haha...nä du tog med burkarna istället!

2010-11-12 @ 09:06:46
Postat av: Anna

Fniss! Får hoppas han var nyvaken och inte tänkte riktigt på vad han sa :P



Ha så kul på IDOL ikväll!

2010-11-12 @ 09:39:49
URL: http://cyberkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0