Torsdag!

Idag har jag och Holger först varit på mammafika hos Malin, Jakob och Julia på porsön (Maries Vincent blev sjuk så vi varvid Malin istället) det var mycket trevligt! Fikade massor och Holger åt lunch där.. Sen for jag och H in till stan och köpte födelsedagspresent åt Nathalie! Tänkte gå på systemet och köpa nå dricka men jag orkade inte.. Får fara på storheden i morgon!! Tänkte även kolla på nå kläder men jag vet inte vad jag vill ha... Och det får helst inte vara för tight då magen ser ut som den gör... Får nog gräva i garderoben i morgon... Eller ta en till tripp på stan (utan barn). I morgon ska några av mammorna träffas hos Sofia och ha trevligt! Och på lördag är det kalas hos Nathalie! Kommer att vara slut som artist efter denna helg!!! :) ska iaf jobba på tisdag och onsdag, det ska bli kul :) nu orkar jag inte skriva nå mer (skriver från telefonen) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0