Att muta ett barn.

Jepp har fått muta Holger idag för att kunna sitta vid datorn en stund.. För han har INTE velat vara på golvet eller i gåstolen. Först fick han sitta i mitt knä och äta rån = kladdigt rån över hela mig + datorn.
Sen efter att han ätit lunch så fick han sitta å grisa med en majskrok en stund. Eller förresten så fick han två majskrokar ;)
Vi tog en liten promenad ner till konsum vid 11 tiden för att lämna in ett paket som skulle tillbaka till ellos. Skorna jag beställde passade såklart inte. Jag har för höga vrister  eller vad det nu heter. Suck.
Ja, då somnade iaf lilleman i vagnen och sov en stund även när vi kommit in.

Nu väntar vi på att pappa Stefan ska fixa sig så att vi kan först åka och byta däck och sen fara och handla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0