Dåligt...

Av mig att inte uppdatera! Men, vi har kaklat om i köket så datortid har inte prioriterats. Nu är vi typ klar med det. Ska bara sätta lite silicon eller vad det nu heter. Och snyggt blev det! Ska fota sen så ni får se!! Och med tanke på att det var första gången både jag och Stefan kaklade så är vi väldigt nöjda med oss själva. Ett proffs tycker nog att det ser hemst ut men va fan.. TUSEN gånger finare än det gamla fula kaklet iaf!! Och vi (eller ja, Stefan) valde att lägga det omlott så vi kunde inte använda såna dära kryss.. Så vi fick använda ett kakelsnöre. Ja. Ni är väl kanske inte så intresserade av våran hobbyrenovering här hemma :) Men det är ju bra å ha en hyreslägenhet att öva på innan man börjar härja i sitt eget hus! ;) Idag klev jag och Holger upp kl 08.20 (skönt att få lite sovmorgon!) Hoggis fick äta frukost (gröt) och sen har vi bara varit. Tänkte ta en lugn hemmadag men insåg för en stund sedan att vi då kommer att bli galna båda två. Så vi tänkte fara ut till sinksundet och titta till stugan. Sen handla lite för idag ska jag baka bullar!! Blev ju inga bullar bakade på kanelbullens dag då vi höll på med kaklandet... Startade eg bara datorn för att föra över penkis så att vi kan handla lite. Inte så kul om man skulle råka glömma den lilla detaljen.... Pratade med mamma igår. Den 22/10 kommer dom hit. Och Jocke, Anna och Mika också. Jag längtar, Vi längtar!

Kommentarer
Postat av: Anna svarar

Jaa då kommer vi!! Ska bli såå kul! :)



Jag fick också sovmorgon idag, till halv nio. Det behövdes. Blir spännande att se hur köket blev! KRAM

2010-10-06 @ 10:44:13
URL: http://cyberkaka.blogg.se/
Postat av: Anna

Förresten då vi kommrt måste vi gå på den där barnbutiken som ni har! de hade ju jättefina kläder! Jag köpte ju två name it bodysar på rea där och det är jättebra kvalité på dom! Man kan ju hoppas de har lite rea då också :)

2010-10-06 @ 16:51:37
URL: http://cyberkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0