Idag är det ingen vanlig dag!

För det är säkert någons födelsedag!! (vems har jag faktiskt ingen aning om) Nej. Men det har ju snöat idag!! Jag längtar efter snön! Fast sen när den är här och det dimper ner ½ meter på nån timma då tycker man inte att det är lika kul. Fast så länge man bor i lägenhet så behjöver man ju inte skotta snö iaf =) Och här är dom faktiskt riktight duktiga på att komma ut och ploga!!
Annat var det när jag bodde i Kiruna. Snöade det på fredag em/kväll så kom dom typ inte ut och plogade förrän på måndag morgon. Var väl sisådär kul å ha en framhjulsdriven bil som man skulle försöka ta sig till jobbet med!
Idag har vi varit på mammafika inne i stan. I morgon ska vi försöka ta oss till sången i g-stad!
Nu på kvällen har jag, Stefan, Holger och Stefans arbetskompis Mats tagit en rask promenad runt höträset! Uppfriskande!
Eller rask och rask.... När det hux flux inte var belysning nåmera så gick det inte så fort.. För då vart det som kolsvart =)

Näe. En snabb dusch innan Desperate!

Kommentarer
Postat av: Anna

Oj snöar det hos er! Då måste vi nog sätta på vinterdäcken innan nästa helg :)

2010-10-12 @ 20:52:20
URL: http://cyberkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0