Idag är det ingen vanlig dag...

För idag är det min mammas födelsedag!!!!

Grattis världens bästa mamma på födelsedagen!!!

I födelsedagspresent av oss får hon idol biljett. Hon och jag ska å kolla Idol när det är i Luleå i november!!






Idag...

Har jag och Holger först varit och köpt shampo och lite annat åt mig på Erikssons.. Dyrt blev det men nu hoppas jag att mitt hår ska få tillbaka sin forna glas. För tillfället ser mitt hår rent ut sagt förjävligt ut. Det är tunt, risigt och bara FULT. Nu har det börja växa ut massa nytt hår och det syns mest i luggen.. Det ser ut som att jag klippt lite av luggen jättekort... Ja, förjävligt helt enkelt. Men bra iaf att det växer ut igen. Har ju som tappat (och tappar fortfarande) en hel del hår..

Sen har vi varit på willys och handlat. Gillar inte riktigt willys på storheden.. Glömmer typ alltid hälften. Eller jag hittar inte ens hälften.

Nu ska jag försöka få lillis att sova middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0